Hoe kan ik een aanvraag indienen bij het K.F. Hein Fonds?
Een aanvraag indienen kan uitsluitend via het digitale aanvragensysteem. Aanvragen per email of op papier worden niet in behandeling genomen. Lees meer over onze werkwijze en de behandelingsprocedure, -termijnen en indieningsdeadlines op: https://kfhein.nl/het-fonds/werkwijze
Voor wanneer moet ik mijn aanvraag indienen?
De deadline voor het indienen van een aanvraag is afhankelijk van het gevraagde bedrag en de regeling waarbinnen je een aanvraag wilt indienen. Voor projectaanvragen geldt dat het project nog niet begonnen mag zijn op het moment van besluitvorming.
Meer informatie over de indieningsdata vind je via: https://kfhein.nl/indieningsdata
Kan ik vooraf overleggen over mijn aanvraag?
Voor overleg over projectaanvragen kun je per mail via hein@kfhein.nl een afspraak maken voor een telefonisch spreekuur op dinsdag van 10.30-12.00 uur. Onze projectadviseurs gaan graag met je in gesprek over jouw mogelijke aanvraag. Actuele informatie over het spreekuur vind je op: https://kfhein.nl/contact#spreekuur
Daarnaast zijn wij tijdens kantooruren telefonisch te bereiken via 030-2322114 of per email via hein@kfhein.nl
Voor studenten en maatschappelijk werkers organiseren wij geen apart spreekuur. Zij kunnen contact opnemen via 030-2322114 of per email via hein@kfhein.nl
Wanneer ontvang ik bericht over mijn aanvraag?
Het besluit over jouw aanvraag wordt per brief aan u verzonden. Alleen besluiten over aanvragen bij KIEM worden per email verzonden. De behandeltermijnen voor de verschillende soorten aanvragen vind je via de pagina Werkwijze: https://kfhein.nl/het-fonds/werkwijze
Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen van mijn aanvraag. Wat nu?
Controleer of de email mogelijk in je spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via 030-2322114.
Kan ik een studiebeurs aanvragen voor een cliënt?
Als medewerker van een zorginstelling of organisatie voor maatschappelijk werk in de provincie Utrecht kun je via Individuele Noden een studiebeurs aanvragen voor jouw cliënt. Meer informatie vind je op: https://kfhein.nl/wat-doen-wij/individuen#individuele-noden
Wat wordt bedoeld met het gespecificeerd overzicht van DUO?
Op het gespecificeerd overzicht van DUO dient te worden uitgesplitst welke bedragen de student aan basisbeurs, lening, aanvullende beurs en/of collegegeld krediet ontvangt.
Mijn project is tussentijds gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?
Wanneer er tussentijds inhoudelijke of financiële wijzigingen plaatsvinden aan jouw project dien je ons hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te stellen. Doe je dit niet dan riskeer je dat wij na afronding van jouw project niet akkoord gaan en minder of niets uitbetalen.
Je kunt wijzigingen doorgeven via hein@kfhein.nl Houd er rekening mee dat wijzigingen van invloed kunnen zijn op het al dan niet volledig uitbetalen van een toegezegd bedrag.