Hoe kan ik een aanvraag indienen bij het K.F. Hein Fonds?
Een aanvraag indienen kan uitsluitend via het digitale aanvragensysteem. Aanvragen per email of op papier worden niet in behandeling genomen. Lees meer over onze werkwijze en de behandelingsprocedure, -termijnen en indieningsdeadlines op: https://kfhein.nl/het-fonds/werkwijze
Voor wanneer moet ik mijn aanvraag indienen?
De deadline voor het indienen van een aanvraag is afhankelijk van het gevraagde bedrag en de regeling waarbinnen u een aanvraag wilt indienen. Voor projectaanvragen geldt dat het project nog niet begonnen mag zijn op het moment van besluitvorming.
Meer informatie over de indieningsdata vindt u via: https://kfhein.nl/indieningsdata
Kan ik vooraf overleggen over mijn aanvraag?
Voor overleg over projectaanvragen bent u iedere dinsdag van 10.30-12.00 uur van harte welkom op het inloopspreekuur. Onze projectadviseurs gaan graag met u in gesprek over uw mogelijke aanvraag. U hoeft zich niet aan te melden voor het spreekuur. Actuele informatie over het spreekuur vindt u op: https://kfhein.nl/contact#spreekuur
Daarnaast zijn wij tijdens kantooruren telefonisch te bereiken via 030-2322114 of per email via hein@kfhein.nl
Voor studenten en maatschappelijk werkers organiseren wij geen apart spreekuur. Zij kunnen contact opnemen via 030-2322114 of per email via hein@kfhein.nl
Wanneer ontvang ik bericht over mijn aanvraag?
Het besluit over uw aanvraag wordt per brief aan u verzonden. Alleen besluiten over aanvragen bij KIEM worden per email verzonden. De behandeltermijnen voor de verschillende soorten aanvragen vindt u via de pagina Werkwijze: https://kfhein.nl/het-fonds/werkwijze
Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen van mijn aanvraag. Wat nu?
Controleer of de email mogelijk in uw spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via 030-2322114.
Kan ik een studiebeurs aanvragen voor een cliënt?
Als medewerker van een zorginstelling of organisatie voor maatschappelijk werk in de provincie Utrecht kunt u via Individuele Noden een studiebeurs aanvragen voor uw cliënt. Meer informatie vindt u op: https://kfhein.nl/wat-doen-wij/individuen#individuele-noden
Wat wordt bedoeld met het gespecificeerd overzicht van DUO?
Op het gespecificeerd overzicht van DUO dient te worden uitgesplitst welke bedragen de student aan basisbeurs, lening, aanvullende beurs en/of collegegeld krediet ontvangt.
Mijn project is tussentijds gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?
Wanneer er tussentijds inhoudelijke of financiële wijzigingen plaatsvinden aan uw project dient u ons hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te stellen. Doet u dit niet dan riskeert u dat wij na afronding van uw project niet akkoord gaan en minder of niets uitbetalen.
U kunt wijzigingen doorgeven via hein@kfhein.nl Houd er rekening mee dat wijzigingen van invloed kunnen zijn op het al dan niet volledig uitbetalen van een toegezegd bedrag.